Mdurucan - Silent -


Eğlenceli ve bir o kadar da yorucu bir gündü.
D.Bey ile Saat 2de çıktık siteden ordan ver elini pendik..
Burgermı,Mcmi karar verdikten sonra burgerda aldık soluğu,D.Bey sınav hediyemi yemek,sigara ve milkshake olarak tamamladı.
Yemekten sonra sahil tarafına geçtik fotoğraf için. Fal baktırdık,uzun soluklu sohbetler ettik,onu bunu çekiştirdik,birbirimize nasihatlerde bulunduk..
Milkshakelerimizi yolda içe,içe eve dönüş yolunu tuttuk.

Anlatılacak çok şey var..
fakat bir hayli yorucu bir gün geçirdik. Uyku fevkaladenin ötesinde bastırmakta.
Sonuç olarak özlemişim. D.bey ile sohbet etmeyi en azından anlayabiliyoruz birbirimizi.
Yaz için ben şimdiden planlar yaptım.
İlk hedefimiz tabi ki deniz.. Haberiniz olsun bayım.
Perşembe günü tekrar çıkmayı planlıyoruz bu sefer Onur beyde bizlere katılacak sinemaya gidelim diyoruz D.bey bugün yoğun bir ısrar sergiledi bu konuda ama hava güzel olduğundan gitmedik.
Dönüşümüz tam bir maceraydı.. Her günümüz bir olay ya bugünümüz eksik kalırmı bundan.
Başak belayım zaten ben..
Güzel fotoğraflarımız var.
Eğlendik,çok fazla..


P.s;
D.Bey'e çok zorlanarak bir söz verdim. Gerçekten zorlandım oda farkına vardı bunun..
Hatta bana bırakmayıp bu sözü yerine getirmem için biraz yardım etti.
'' Göremiyorsun,farkına varamıyorsun çünkü bende böyleydim '' diyerek tamamladı cümlesini.
Pekala dedim. Söz..
Dost'a verilen sözleri tutmuşumdur hep..
Bunuda tutacağım.
Söz veriyorum.

2 yorum:

mdc dedi ki...

Umarım. Seviliyorsun, bilesin

silentvocal dedi ki...

:) Bu saate kadar tuttuysam bundan sonra tutarım merak etme :)
Beynimize diyet.
:) Sende.