Yorgun.

Uyandım bu sabah öyle bitkin,öyle yorgun ki. Halbu ki dün gece 22 civarı yatmıştım yol yorgunluğu demişti yengem buna.
Müthiş bir mide bulantısıyla uyandım,ter içindeydim ve inanılmaz bir baş ağrısı.
Ders aklıma geldi geç kalacağım dedim alel acele yengeme hoşçakal diyerek çıktım evden arkamdan bağırdı kahvaltı hazırladım diye nazikçe teşekkür ederek geri çevirdim teklifini sigara içmeden kahvaltı yapamam ki..
Yolda yürürken sanki ben değil bir başkası yürüyor yerime o derecede yani..
Eve gitmeliyim dedim,duş almalıyım ama babaya yakalanmamak lazım..
Bir 40 dakikamı yola ayırdım.. Saatime baktım 8,20 bu saatte baba hala evde olmalı.
Gizmoyu aradım,aradım,aradım cevap yok.
Mesajlar bıraktım yanıt yok! Tanrım.
Kendi evine sapıklık yapan tek manyak benimdir herhalde sürekli evi arıyorum babam açıyor şak yüzüne kapatıyorum ne yapayım evden çıkıp,çıkmadığını kontrol ediyorum.
Sonra tekrar aradım babamın telefonu açar açmaz söylediği sözcükler
'' Ulan manyak herif! Sabahın bu saatindede sapıklık yapılır mı! '' yine kapatmak zorunda kaldım ee ne yapalım babacık sen sabahın bu saatinde evdeysen yapılır.
Neyse efem sonra kalktım siteden D.Beyi aradım oda allahtan çıkıyormuş evden dedim yavrum baksana arabalar ordamı,baba çıkmadımı hala..
Dedi burda sen nerdesin dedim nerede olacağım ibadethanenin kenarlarında takılıyorum.
Bekle dedi geliyorum oda yavrum korkmuş başıma bir iş geldi diye..
Öyle,böyle derken kapıda yine 2 saat boyunca anahtar aradım.
Şimdi bir duş alıp hastahaneye gideceğim.
Feci bir haldeyim doktor. kemiklerimi hissetmiyorum.

p.s;
Hulk sana geri dönemedim dünden beri farkındayım aksilikler oldu biraz.
34 kaldı değilmi.
Tutku bu..

Hiç yorum yok: