Başka Dilde Aşk.

Evet bunca ısrardan sonra sonunda imkansız ama 2 saat boyunca oturup izledim.
Gecenin bu vaktinde yatağımın içinde,başka dilde aşk..
Yorum yapmak yetersiz.
Peki ya ben başka dilde edebiyat desem?
Edebiyatı sevmek istiyorum bugünle birlikte desem.
Yarın akşam saat 20,00 civarına kadar hakkında konuşabilecek bir sürü eser bilmek istiyorum desem,o bana gereksiz gelen sözcükleri tekrar etmek istesem..
El işaretleri ile..
Cümleler kursam,manası ağır olsa kaldıramasam yardım etsen.
Ve sen tekrar etsen yine,o ağır cümlelerinle hayır desen o anlama gelmez bu.
Karıştırsam hepsini birbirine. Anlamsızlaşsam..
Edebiyatı sevdirsen bana..
Sevdirmene ihtiyaç yok,sen sevdikçe,ben zaten severim.

'' Tamam sana göre biraz büyük cümlelerdi bunlar '' de yine bana..

2 yorum:

Kurabiye tayfası dedi ki...

Benay.
Durduğun yerde dur.
Matematiğe çalış! başlarım edebiyata.

silentvocal dedi ki...

Hevesim daha çok yeni kırma.
Bak saat kaç olmuş uyku tutmadı hala..
matematik kolay,belli kalıplar sınırlı işlem..
Ama ya dil..
Öylemi..
Milyarlarca anlam var içinde,ne kadar gizemli,sihirli..