The sacred geometry of chance..

Sana bir şarkı yazmak isteseydim; Kesinlikle Sting'den alıntılar yapardım.
Onun diyezlerini kullanır,onun barelerine parmaklarımı dokundururdum..
Flütle bir kaç nota eksik basıp,geriye kalan boş satıları sesinle doldurmak isterdim.
Tıpkı bir hikayenin sonunda susup,devamını senin getirmeni istediğim gibi.
Eğer bir mimar olsaydım;
Tüm odaların içini kesinlikle sana bırakırdım.. Tıpkı çizimlerde kalemi masaya bırakıp devamını senin getirmeni istediğim gibi.
Çok güçlü birisi olabilseydim..
Eminim tüm desteğimi senden alırdım. Bedenimi beynine,ruhumu göğsüne yaslardım..
Şansın sahibi olabilseydim..
Ellerimle gözlerini kapatır,sadece beni duyabilmeni sağlardım.. Yanımda olmanın içimde oluşturduğu huzuru..
Ve sana bir isim gerekli olsaydı, yine senin ismini koyardım..
Tıpkı şansın geometrisi gibi..


'' i'm not a woman of too many faces.. ''

Şimdi sessizlik..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bunları okurken bir fotoğraf canlandı kafamda kadın ve erkek üzerine insanın içine tırmalayan bir duygu yoğunluğu umarsız bir erkek duygusal bir kadın yada duygusal bir erkek umarsız bir kadın. veyahut her iki tarafda umarsız kadın uyuyor erkek konuşuyor erkek uyuyor kadın konuşuyor. ve sonunda kadın eşyalarını topluyor ve kapıyı çekip gidiyor ardından mola verdiği bir yerde erkeğe bunları yazıyor.
Fırtınalar koptu resmen içimde.
Hissedebilene güzel şeyler armağan etmişsin yada kimsenin haberi bile yokken oturup saatlerce kendini anlatmışsın. Eminim özel biri olmalısın ve eminim güzelsin. Çünkü başka hiçbir insan bu denli tanımadığı bir yabancının kanına giremez ya o denli güzel olmalı yada başka bir sihiri olmalı bu yüzden ya fevkalade güzelsin yada sihirlisin. bilmiyorum sadece bu yazıya ithaf edilen kişi olmayı çok ister koşarak yanına gelir sana sarılıp ağlardım.
Saygılar.

silentvocal dedi ki...

Teşekkürler.
Fakat ne güzelim ne sihirliyim hayal kırıklığına uğrattıysam eğer kusura bakma. Merak etme elbet bir gn birileri sanada ithaf eder yazılan yazıları. Sonra koşar gider sarılır ağlarsın.