Son 3-4 gün..

Okanın programına gittik dostlarla.
SOn derece keyifliydi yol boyunca gırgır,şamata. İnsanın bunlarla birlikte olduğunda gülmemesi elde değil.
Neyse efem.
Giderken sorun oldu sinirlendim
-Gelmiyorum yea! dediğim anda koluma birisi girdi '' Yok bırakmam seni sorun nedir '' dedi.
Bir bakdım,döndüm bir daha baktım.
Anam! Çetin bu ! Prodüktör çeto!
Nazikçe gülümsedim sadece. Oda gülümsedi yüzüme öylece!
Saf,saf baktık birbirmize sonra Niha girdi aramıza hade dedi gelde oturalım.
Program son derece keyifliydi.
Bücür'ü ben kibirli bir adam sanırdım meğer hiç öyle değilmiş aksine program sonrası uzun,uzun sohbet ettik.
Fotoğraflarını çekmek istedim hay,hay efem dedi.
Saat sabahın 5inde Bağcılarda takılıyorduk.
Sonra evin yolunu tuttuk..
Eve geldiğimdede uyuyamadım. Sabah koşularına başladım. Sonra dayanamadım akşamlarıda koşmaya başladım.
Durdukça güzelleşiyorum sanırım bu konu hakkında çok fazla yorul almaya başladım kalktı bir taraflarım.
Fotoğraf işi gayet keyifle devam etmekte.
Herşey güzel.
Hayat ne güzel len!

p.s;
Mevlana bana sen gelmesende olur dedi.

Hiç yorum yok: