Aldatmak.


Her adam aldatır her kadın üzülür gibi gözükür,her kadın aldatma potansiyeline sahiptir cesaret gösteremez,göstermemesinin nedeni korktuğundan değil kendine olan saygısını yitirmesindendir, ama fırsatını bulduğu anda hiç sanmıyorum reddedeceğini. Öyle ki hele bir de artık yeter dediği noktaya geldiyse.
İnsanlık çünkü. Doğasında var.
Tek eşliliğe inanan masum tip görünümündeyizdir ,ahlaklı adam potansiyelinde fakat karıya,kıza fırsat olsada sarksam düşüncesi taşırız. ( Sen-Ben-O)
İki husus var. Birincisi;
Adam aldatıyordur uzun zamandır hatta ilk tanıştıkları andan itibaren bir çoğunu bir arada idare ediyordur sonra kadının herhangi bir açığını yakaladığı anda yıkar ortalığı.
Nedir bu?
Yok efendim sonra hatunun ne kaşarlığı kalır ne orospuluğu her bulduğu fırsatta dile getirir bunu kadına resmen yazık olur ki hoş sallamayanlarda var. Ne güzel gıpta ediyorum bu tür hatunlara.
Sallamayan,erkeği sinekten farksız bir kefeye koymayanlara.
Çünkü hayatta gerçekten artık birçok şey değerini,saygısını yitirmiş durumda.

Bir diğer husus ;
İki kişi vardır hayatında. Birisinin tutkusuna bağlısındır diğerinin sevgisine.
Biri tutkulu,eğlenceli,neşelidir fakat sadece yanındayken böyledir herhangi bir sevgi veremez sana ne bileyim aramaz,sormaz,umursamaz ama dedim ya çeker seni. Gitsin istemezsin. Fakat diğeride öyle masum öyle sevgi dolu,öyle güzeldir ki her an yanında varlığını hissettirir,günde 10 defa arar sevgi ithamları vs vs vs.. fakat yetmeyen birşeyler vardır ama yine de vaz geçemez kıyamazsın.
İkisini tek bir bedene sığdırmak ister insan. Olmadığından dolayıda ikisinden de vaz geçemez.
Birinin eksikliklerini diğeri ile gidermeye çalışır.
Böylece bir üçlü çıkar ortaya.
Düşününce.. Değişik..
Ben bu konuya nerden geldim?

B İ L M İ Y O R U M.


p.s;
Umrumda değil aslında benim.
Sen aldatmışsın,o aldatmış. Banane bunlardan ya.
Kafa yormam gereken bunca önemli şey varken. Umrumda mı benim dünya.
Aldanmaya üzülürdüm eğer aldatmayacak kadar değer verseydim.


p.s 2;
Beau 38 dedi.
Ben 30 sayıyorum.

2 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Biliyordum en başından zaten :D

silentvocal dedi ki...

ne biliyosun sen