gecenin ruh halleri.

Yok asabiyim ben aslında gerçekten,tipin tekiyim sahicilerden ama.
Zaten Camda sigara içmenin keyfide kalmadı artık Neriman dikiyor yukarıya doğru gözlerini dötün yiyorsa at aşağıya izmariti.
At,ah bir atabilsem ardından kafamı yutabilecek kapasitede bir oh çekicem.
Tırsıyorum çok fena,bağırmasından değil canım.
Aman bağırsın banane,babama söyler diye korkum.
Dilin kemiği yokki,var mı? Sahi nerden çıkmış bu laf ? Dilin kemiğinin olmadığını bildiğimiz halde yani b*k mu varda söylemişler bu lafı?
O zaman bende bir tane söyleyeyim siz 50 yıl sonra tarih kitaplarına yazarsınız.
Of gelmedi aklıma sahiden zormuş,saygı duydum bak şimdi.

Güzel benim saçlarım. Hemde çevremde gördüğüm çoğu insandan güzel.
parıl,parıl sağlıklı yumuşacık böyle belki tek güzel yanım saçlarım olsun,benim saçlarım.
Nerden çıktı bu bilemedim ben şimdi ama olsun laf arasında sokuşturuvereyim dedim. ne yani canım hep sağı solumu övücem. Yok daha neler.
Blog benim dilediğimi çekiştirir dilediğimi överim.
itirazı olan varsa kendine saklasın itirazlarını. Dedim asabiyim ben. Fena..

Bir kaç adam var çevremde onlara bir lafım yok,olsamıydı yoksa.
Yok sahiden yok,sevimli tipler kendi hallerinde arada bir ortaya karışık bir sohbet o kadar gerisinede gerek yok zaten. Sıkılırım hem ben öyle şeylerden.
Fazla nazlıyım aşık usandırırım.
Usanan çeksin gitsin,ay bak şimdi ayıp ettim.
Yazmasamıydım acaba?

Birde Pınar var bizim sitede. Yengesi Pınarı kendi oğluna istiyormuş. Amca çocukları çok değişik değilmi.
Yengesi kim mi?
Kim olabilir ki.
Sitemizin Şen dulu Neriman. Ah Neriman. Ne haşin hatunsun sen.
Yok yahu aslında tatlıdır Nero hoş sohbettir bazen diline geleni söyleyiverir. Alınmamak lazım.
Unutur zaten sonra bir bakarsın gülüyor.
'' Deli mi ne '' Bilmem. Benden aşağı kalır yanı yok herhalde.
Yok sarhoş değilim. Şarap içmiş gibi su içtikçe tekrar çarpıyor beni.

Geçende mevlütte kadının biri tuttu ellerimi baktı ;
- hımm... Yıpranmamış evlendiğinde ne yapacaksın sen? İş yapmıyormusun hiç ? dedi kabarık bir ses tonuyla.
- evlenmeyeceğim. dedim
kahkaha attı.
-Kız oğlan kızmı kalacaksın? dedi.
Baktım,sağa döndüm,dola döndüm kıpırdandım.
Yaşlı başlı kadın,peşinden koşupta vuracak değilim ya.
De keşke sen ne biliyosunda konuşuyosun be kadın deseydim diyorum. Demesemiydim?
Demedim zaten. Oh iyi yapmışım o zaman.
Birde seviyorlar beni böyle ay pek şeker pek tatlı maşallah diyorlar tuaf.
Öyle anlarda kendimi tombik ekmek arası balık gibi hissediyorum.
Tamam,tamam diyete gireceğim.

1 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

asadafadafa