Dayım'mış

Telefon çalıyor açıyorum. Bir adam.
Önce annemin ismini söylüyor uzun,uzun.
Yok diyorum Benay ben.

- Aa.. Benay! dayınım ben senin!
- Hangi dayım? Benim dayım genç.
- Yok bende dayınım senin.
- Nası ya? Dedemden mi,anneannemden mi? Kim kimi aldatmış?
- Nası kızım?
- Bilmem bende size soruyorum. Hayırdır nasıl olmuş?
- Benaay
- Böyrun?
- Dayınım ben senin.
- Tamam onu anladım nasıl olmuş?
- Ne nasıl olmuş?
- Hayırdır?
- Baban evdemi?
- Hı evde
- Versene
- Hım özel yani. Tamam.. ( Babaaaaaaaa..)
- Yavrum çok çok öpüyorum seni
- Kimi?
- ...

Babaaa.. Bir adam ısrarla dayım olduğunu idda ediyor. DNA istiyim mi??
Babam;

- Off Benay.Eminim biraz daha konuşsa böyle bir idda söz konusu bile olmayacak. Ver bana.

Adam meğer babamın dayısıymış. Ne bileyim.
Babannemin vasiyeti vardı çağrılmamıştı cenazeye. Meğer o adammış.
Çıldırdı fekat telefonda benimle konuşurken.
Sahiden iyi potansiyel var bende delirtme üzerine.
Aa ne münasebet.
Deli mi ne.
Evet Deli Mine!

2 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

off yemin ediyorum delisin sen ahahaha bayılıyorum şu yerinde duramama bir türlü bir şekilde yaramazlık haylazlık yapma huyunu enerji küpüm çokda sakinsin ama çok değişik ya hahaha adamın telefonu kapattıktan sonra ki halini düşünemiyorum derin bir oh çekmiştir herhalde yada kafasını hala vuruyordur şokdan

silentvocal dedi ki...

ne bileyim lan.
Tutturmuş dayınım ben senin diyor şüphe duydum bi an dedim acaba? dedemde yakışıklı adam ya aklımda tilkiler dolaşmaya başladı haha off :D