Keyfi.

Bol portakal sulu,aşırı eğlenceli bir gündü.
Amaç beni motive etmek. Bu toplantıda her kesin benimle aynı vaziyette olduğunu sanıyordum fekat yanılmışım efem.
Oturduğumuz masada sağ baştan saydığımızda 24den başlıyor yaş sınırı.
Kurabiye Tayfası'da geldi. Şu meşur kişilik.
Ben anlattım o güldü,kızdım bir ara her anlattığıma gülme anlatma hevesim kaçıyor diye de aldırış etmedi pek.
Pek bir yakışıklıdır beyimiz.
25 yaşında 190 civarı boyunda 80 kilo gibimsi gayet fit,atletik yıldız teknik üniversitesi mühendislik fakültesinden bilgisayar mühendisi olarak mezun olmuş bekar bir adamdır.
Buradan güzel olan hatunlara duyurulur. Pek şeker,pek şeker..
Sürekli bana portakal suyu içirdi zihnin açılsın diye bir ara ceviz yedirmeye çalıştı kusmak üzereydim ki geri çekti kendini.
Huuop dedim kusarım bak.Bende çok ciciydim hani..
Üstümde diz üstü bir elbise,topuklu çizmelerim aynı dün babama yakalandığım gibi.
Sanırım bir 4 saat oturduk tavla oynadık ikiye katladım kubi'yi.
Dayanamadı buna hile yapıyorsun diye iftira atmaya başladı çirkef..
Sonra dönüşte ilginç bir olay oldu.
Yolda yürüyoruz arkamdan birisi;
- Küçük prenses, Hey prenses! diye koşturuyor. Allah allah dedim. Döndüm bakdım yanıma geldi;
- Telefon numaranızı düşürmüşsünüz. Dedi. Bir tuaf şekilde yüzüne bakdım.
- Saçmalıyosunuz sanırım. Dedim. 25-26 yaşlarında yakışıklıca bir adam.
- Düşürmediyseniz o zaman şimdi düşürürmüsünüz? Bende bulup ardınızdan koşmak istiyorum. Dedi. Gülmek geldi içimden. Adamın suratına bakıp tuhaf,tuhaf gülmeye başladım. Devreye kubi girdi çocuğa bakdı '' Yavrum,kolunumu kırayım,bacağını mı'' demesiyle bir şekilde uzaklaştırdı çocuğu yanımdan.
Bu kubi böyle işte. Hep bencil. Çatlıyor ona teklifler gelmiyor diye. Dedim ya Çirkef ayol. Gerçi kızlarımız koşturuyor peşinden ama neyse hiç girmeyelim bu konulara..
Son olarak;
Sanırım fazla duygusallaştım sınav yüzünden.
haberleri izleyerek ağlayabiliyorum.
Tanrım..
Yanımda ol..
Tek ihtiyacım bu. Çünkü ben çok kötüyüm..
Yardım et.
ağlıycam ya..

1 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Seninle bir gün geçirmek benim için çok büyük bir zevkti cadı.
Senin anlattıkların gülünmycek gibi değilki hergün bir olay her saatin bir macera o portakal suları sana yol su elektrk olarak geri dönmekle birlkte zihnini açıcak yarın muthiş bir performans sergilyceksn yaparsın sen yapıcaksında bu var sende zekisin ve beynin çalışıyor tatlım heycan yapma hadi be sende diyerek başla sınava deli gibi çöz o soruların hepsini. inanıyorum güveniyorum sana yarın sınavdan sonra mangal var unutma!! :)