Karısına,kızına.

Bulgaristan göçmenlerinin kullandığı kelimeler ve buradakiler neredeyse aynı fakat bazıları tamamen bizim anlamımız dışı.
Misal oradan eski yıllarda göç eden bir adam Çay yerine sok der. Öyle deniliyormuş ben ne yapabilirim.
Ama şimdi anlatacaklarımla kafanızda fotoğrafı oluşturun,hayal edin..
Çay yerine sok deniliyor ok.

Adam buraya yeni geliyor,karısı,kızı birlikte çay bahçesine gidiyorlar.
Garson gelip soruyor..

- Buyrun efendim. Ne alırdınız?
- Karıma bi sok, kızıma bi sok bana bi sok
- hönk (!) Ne?
- karıma bi sok diyorum kızımada sok banada sok. Hepimize sok.

ahuahua..
Ben ölürüm herhalde.
Garsonun aklından geçenlerde şöyle olsa gerek;

- karına sokim,kızına sokim da sana niye sokim..

Bir cinsim ben ya..
Komik ama.
Gerçekten komik,yazarken bile kahkaha attım yani.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

geberdiiiiiiiiğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğmmmmmmmmmmmmmm rwgcvdac