Ruh ikiz- ( Öküz)

Ruh ikizimle inanılmaz ama dinlediğimiz neredeyse tüm playist aynı.
Deli,dehşet bir blues arşivi var adamda. Çıldırdım. Yeni fark ettim bunu.
Çok entresan değil mi.
Sevimli birşey cücük.
Diyaloglar feci zaten. 3.dakikada ölüyoruz.
Pek tatlı,pek.
Maşallah.
Yakında tanıştırayım ben sizi.


p.s;
Bugünle birlikte 35 belki 34 bir ara karıştırdım çünkü.
Buna takılmamak lazım. Önemli olan netice.
Ben hala 60lardan 30lara düşümün şaşkınlığı içindeyim.
Sosyomat olayına geri döndüm sanırım ben yine özlemişim ordakileride deli gibi geyikleride. Ne kadar uzak kalmışım yahu.
Bu arada parkta ki salıncaklarda yeşile boyanmış,banklarda.
Dötümün dibinde ki olayların bile farkında değilim.
Bunun farkına varmış olmamda değişik bir farkındalık.
Gidiyore bu gece ben değişik ortamlara karışacağım biraz.
Kendimizi bulmak dileği ile.
Bu arada şu sanat yönetmenini bile yeniden buldum. Daha doğrusu o beni buldu.
Herşey eskiyemi dönüyor ne?.
hadi inşallah.

Hiç yorum yok: