Yiğit-

Kapı çaldı adetim değildir benim kapı açmak ama dedim bakayım. Baktım üst katta ki süperzeka ufaklık yiğit.

- Benay ablacım,annem evde yokta o gelene kadar,size gelebilirmiyim?
Oy dedim ben sana gurban olurum,ne demek efem buyursunlar..
Ceketini çıkarttı sandalyenin üstüne koydu masum,masum oturuyor. Silentcm dedim çocuk okuldan geldi açtır fakat bir çocuk ne yer ?
Yiğitcim dedim açsındır ne yemek istersin?
- Hayır dedi teşekkür ederim. Aç hissetmiyorum. Teşekkürler yinede.
Peki dedim çıktım bir taraftanda diyorum tabi ki aç değilim diycek çocuk açım yemek getirmi diycek..
Neyse efem güzelce portakal suyu,çeşit çeşit bsküvi,kızarmış ekmekleride koydum bir tabağa ötürdüm minik beyimize.
9 yaşında. Oturdu discovery izliyor. Vay be dedim zamane çocukları işte biz oturur çizgi film izlerdik.
Çokmu yaşlandım ben acaba..

Hiç yorum yok: