Sabah.

Şuan sabahın 5i olmak üzere.
D.beyden o müthiş teklif geliyor. Birazdan sigara almaya çıkalım ordanda koşarız.
Kaçta diyorum 6,30 diyor,yalnız şimdi muhabbete dikkat edin.

- Sigara almaya çıkalım,ordan ekmek alırız sıcak sıcak,hatta poğça,ordanda koşarız.
Anam burada ki amaç ne,spormu sigaramı,sıcak ekmek mi.
Birde ardından bütün gün için planlarımız var ta gideceğiz nerelere..
İyi diyorum 8de çıkalım bari. Tamam diyor. Stada gidelim.
Delimisn diyorum ne işimiz var..

- Peki nerde koşucaz? Parktamı?
- Hı çevresinde iki tur atarız çok bile ...
- ..

p.s;
yarasa moduna iyice büründük.
Ben şimdi yatarım öğlene doğru kalkarım bu koşuda iptal olur beyimizde tek başına ekmeğini,sigarasını alır gelir..
Ya benim biryerlerde mezuniyet albümüm olacaktı ama,kepli pelerinli cicili bicili fotoğraflar.
Birde benim bir yıllığım olacaktı,nerde bunlar ya.

5 yorum:

UluiS dedi ki...

:) sabahın köründe koşmayı geçtim günün herhangi bi saatinde yapmayacağım tek aktivite:)

ama sağlık için spor şartmış öyle diyor doktor amcalar... sabah koşusu gibiside yoktur:)


saygılar...

silentvocal dedi ki...

sen sadece iç zaten.
;)

mdc dedi ki...

Sabah gittim aldım sigarami, poğaçamı ve ekmeğimi.Hatta 2 tane de fazla poğaça aldım senin için ama uyandırmaya kıyamadım, afiyetle yedim.Birazdan ödeşicez zaten :D

UluiS dedi ki...

içkiye ara vereli uzun zaman olmuş sen söyleyince hatırladım şimdi:) bu uzun arayı hangi marka içkiyle kapatmamı önerirsin:):)

sanırım olmeca almaya gidicem ve suclusu yine sen:D:D



saygılar...

silentvocal dedi ki...

ethm.
Dilediğini dilediğin kadar içmekte özgürsün.
Senin hayatına asla etkim,tepkim yok.
Ve benim hayatımda da asla yerin yok.
bunu artık kafana sok..
İçmeye devam et.