Holajulah!

haha..
İnanılmaz birşey bu ya.
14-15 yaşlarımda yaptığım cdler dolusu beste,ne aşkmış,ne azimmiş..
İlk defa dinliyorum şimdi..
Bir tanesini feci tuttum.
''kelebekleri bıraktım''

hayat senin için sıradan
ama sen hayat için oldukça mükemmelsin
gülüşün yeter utanır tüm güzellikler
bırak solsun yanında tüm çiçekler

Dön yüzünü,güneşe solsun..
Sen daha parlak bir yolsun.
Utansın çevrende ki herkes
Güzelim diyenler,Görsünler seni bir kez.

Ve
Kelebekleri bıraktım geliyorlar
yanına,görsünler güzelliğini
Zaten bir günlük ömürleri
bırak görsünler seni,görsünler muhteşemliğini.

Evet sözlerde uyağa uymak adında bir kasıntı yapılmış farkındayım ama 14 yaş. Çocukluk.
Kime yazmışım ben bunu,kimmiş bu kadar güzel olan.
Çok merak ettim,pekala öyleyse neden ayrıldık.
Kim bunun sahibi.
Acayip merak ettim şimdi..

2 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

bana yazmışdın sen bunu :D haha şaka maka hatırlıyorum ben bu şarkıyı çok eğlenceliydi hele o Kelebekleri bıraktım gidiyorlar! kısmı haha

silentvocal dedi ki...

:D gerçekten güzelmiş müzik çok tatlı ya ama gerçekten sahibini merak ediyorum kimin içindi bu şarkı.
Sanırım hayatımda ki herkese bir beste yapmışım zamanında hah yolda gördüğüm çocuğa bile :D